Through all the rain and the pain..

... comes the sun!

Holla!

År och dar sen igen, I know. Men jag vill verkligen blogga igen, so I'm gonna give it a shot :D!

Hade Nationella i engelska idag. Tyckte det gick bra faktiskt.
Vi fick skriva en uppsats denna gång, och kände att det var
en bra uppsats jag skrev hehe :p. Men jag var så kissnödig
asså! Jag var kissnädig redan från innan, men hatar att gå
till skolans toaletter, man hör allt! Så jag höll i mig, och
exakt när man tidigast fick lämna in, lämnade jag in och
spraaaang hem! Kan inte beskriva känslan man hade
efteråt hehe :P.







Efteråt, så hade syrran fixat våfflor! So delicious! Supergott.

Aja orkar inte berätta mer om min dag, so see you later.

Kommentarer

Kommentera !:

Ditt namn:
Spara ditt namn??

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0