Now she's doing like that when you're doing like that

Hej!

Yes, idag är dte måndag.. har faktiskt börja acceptera måndagar hehe :p. I love all the days, vissa mer, vissa mindre...
Aja, sista veckan till påsklov!! YEAAAAAAAAAY! Det är alltid när det är påsklov som jag känner att nu börjar våren komma! Yippie Ki-Yay!
Annars har jag några prov och läxor att göra under veckan, men jag är lugn gällande det, it'll go smooth... Hahah jag är lite skum jag. Kan vara hur lugn som helst inom mig, men pluggar alltid så att jag kan allting( oftast), för jag accepterar inget mindre än VG. Det tycker jag faktiskt om när det gäller mig!
Juste ska också köpa skateboard, ska börja skejta hähähä.

Aja , annars i veckan så ser det ut såhär, pluggmässigt;
Tisdag: Fysik läxförhör
Onsdag: Nada.. Tror jag ..
Torsdag: Inget här heller, tror jag :p
Fredag: Franska prov + engelska redovisning, kort

Och förresten, har tipsat om låten förut, men dude den äger! Den heter Metro station - shake it

Kommentarer

Kommentera !:

Ditt namn:
Spara ditt namn??

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0