Mon année deux mille huit 2008

1.Nämn tre saker du aldrig kommer glömma med året som gått.
Antwerpen, Bryssel och klassresan upp i norr.

2. Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
hhaha ingen aniiiing

3. Vilka länder besökte du?
Belgien, Frankrike och Tyskland och Danmark som vi åkte förbi. ( vi åkte bil)

4. Vilket datum från 2008 kommer du minnas, och varför?
haha suger på datorn, men kommer ihåg varje sommar typ, de är alltid roligast.

5. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Deep at night

6. Blev du kär under 2008?
aa typ i en vecka...

7. Vad gjorde du på din födelsedag?
letade efter prao i fint väder xD

8. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
inget jag kommer på nu iaf

9. Vilka nya personer är du glad över att ha lärt känna under året?
har inte lärt känna så många nya i år, men fått bättre kontakt med jag känner

10. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga, skulle ändå inte följa de

11. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
en lika rolig sommar

12. Vad var din största framgång 2008?
mitt betyg kanske

13. Största misstaget?
hmm...

14. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, hade värsta hostan som var jätteäcklig i över en månad.. fast från oktober till november

15. Vad spenderade du mest pengar på?
skräpmat+godis

16. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mycket :D

17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hmm... varje år blir bättre, så gladare

18. Vad önskar du att du gjort mer?
gjort mer grejer

19. Vad önskar du att du gjort mindre?
inget

20. Hur tillbringade du julen?
Med Marre på stan hahhaha

21. Vem saknade du?
Två speciella personer som gick bort för två-tre år sen...

Kommentarer
Postat av: Emma

vad var de för olycker du var med i?

själv var jag med om en bilolycka 2007 , 1 April, min pojkvän skulle köra mig till friskis för jag skulle träna, så vi kom i en kurva och kom för långt ut till höger av vägen, då hörde jag stenar slå upp mot min dörr, rätt som de var, var bilen på andra sidan vägen och vi körde rakt in i ett vägräcke och ryckte upp flera meter av räcket från marken, smällen var så kraftig så vi bilen voltade 2-3 varv ner för en brant bake och sen ut på en åker. jag bröt höger lårben på 3 ställen, höger arm fick stort sår med många glasskärvor i, vänster armbåge gick urled, låg på sjukhus i 2 månade, satt i rullstoll typ 6 månade om inte mer och gick mer kryckor lite mer 1 år, och gick hos sjukgymnas 1 år , plus att jag nyligen opererats pga av att jag fått men från olyckan. så nu går man på kryckor igen:)

2009-01-04 @ 17:37:14
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera !:

Ditt namn:
Spara ditt namn??

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0