I'M BACK

Hej! Idag kom vi fram till Sverige, runt tvåtiden. Känns lite konstigt att vara tillbaka, var så himla skönt att vara bortrest!
Som jag tidigare nämnt( eller?), så var jag i Paris och Bryssel. Skulle också ha åkt till kusiner i Holland och Tyskland, men det blev tyvärr inte av..
Den roligaste delen av resan var när vi var i Bryssel. Det kanske låter lite konstigt, men ibland känns Paris lite för mycket överskattat, eller är det bara jag som inte har varit på de rätta ställena :)? Ett fint ställe är iallafall Sacre Coeur( Heliga Hjärtat på svenska). Det är en gammal kyrka som ligger högt upp. Man kan se nästan hela innerstan. Många höga byggnader.
Jag har även tur som har en kusin som bor mitt i stan :D.

Nu måste jag läsa bloggar, var ett ganska bra tag sen!
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera !:

Ditt namn:
Spara ditt namn??

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0