Hello

Hej! Jag var och badade idag med min syrra. Jag vet inte varför, men jag är rädd för att bada i svenskt vatten :p. Brukar inte bada så mycket i sveriges sjöar, brukar istället bada i Marocko som jag vart i varje år :). Haha anyways, vi var först vid klippor och hade planer att bada där först, men det var algblomning eller ngt så vi satt där ett tag istället. Var lite kallt ibland, var ofta molnigt. Sen började ett bi följa efter oss, ett bi var på min syrras knä ganska länge, innan hon märkte :p. Biet(?) ville inte lämna oss, och det var ju irriterande, då den var för nära och surrade såå mycket. Så vi gick till stranden istället och badade.
Men det var bara jag som badade. Det var ganska skönt att bada lite kallt först bara.

Hoppas ni har haft en trevlig iaf :)
hej då

Kommentarer

Kommentera !:

Ditt namn:
Spara ditt namn??

E-postadress: (bara jag ser den)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0