Hello

Hello everybody! Hi doctor Nick! (Simpsons)

Var i skolan idag ofc, och självklart så kunde jag inte somna direkt igår. Kan aldrig somna tidigt på söndagar, men ligger självklart envist kvar i sängen..

Aja, skoldagen gick ganska snabbt och så. Ganska okej måndag. Vi har inte riktigt kommit in i pluggandet än ( eller jo :p), så har inget plugg att göra typ. Skönt att bara sitta framför datorn och göra naaaada! Om två timmar blir det träning, men nu ska jag gå och äta lite. Ciao!

Yep

Har en bokrecension och en uppsats(?) på 800 ord att göra, betygen sätts på tisdag och måste va klar innan dess. P A L L A!!
Bokrecensionen är supadupa enkel, men uppsatsen ... eller så är det kanske bara jag som är lazy eller upprörd eftersom att jag itne kan hitta usb:n med texten jag hade börjat med.. måste skriva om hela skiten alltås!!!

Mistäää Bean



visas idag klockan 9 på femman!

16:

heej

orkar inte trycka på shift tangenterna eller något, är så trött i armarna och benen. har värsta träningsvärken, kan inte ens gå i trappor...

Let's dance, let's get on the floor..

.. no need to hold back.. (craig david)

Hahha är nog den enda sominte ska kolla, men så tråkigt  program. Kommer inte känna till någon av de, har ingen koll på svenska "kändisar" (finns knappt ju). Ja även fast Bbella är med så ska jag inte kolla.

Har tråkigt :P

Skooola

Hej!

Började skolan idag, vi gick enligt vårat gamla schema. Systemet på skolan är lite wacko då höstterminen slutar om två veckor då vi får betyget. Bläh, vill bara få mitt jävla betyg nu!! Seriöst...

hahah aja, var en lugn skoldag och sånt, så inget speciellt att berätta så g'day!

SkolaPåTorsdaag

Hellooo

Om två dagar så är det skola, men blir inte "ledsen" av det eller ngt hahah :p. Alla verkar alltid vara hyperdeppiga när skolan närmar sig. Men på torsdagar så har vi sköna lektioner, eller skön och sköna, men dagen är bra planerad och plus så har jag hemkunskap :p. Men om två veckor slutar den hhahah :p.

Nu ska jag... ... eh... vänta tills the big bang theory börjar! hahah :P

Tisdag

hej!
Jag är såå tröött. Vaknade runt 8 idag, och när jag vaknade av alarmet var min första tanke; varför är jag inte trött? Men just nu håller jag påoch dör nästan pågrund av att jag är så trött.. aja kan ändå inte sova på dagen so whatever :p

Jag vaknade kl 8 för att dela ut tidningar, och sedan kolla på Veronica Mars xD haha. Veronica började kvart i elva, så jag ville dela ut så att jag hann kolla på den, var typ maraton idag, igår och komemr var imon , yeey :p

13 snart 30



Dessa typer av filmer gör mig glad :)!

The script



Hatade först denna låt, men hör man den ofta börjar man älska den :p.
Perfekt vårlåt

Måndag(!)

buuuuhu, snart är det skola:p. Äsch, spelar ingen roll faktiskt, för snart kommer sportlov :D, och dagarna bara springer haha :P.

Satte alarm klockan halv tio. När jag vaknade var jag så sömnig att jag somnade om igen.. asså jag fattar verkligen inte!
åtta timmar är väl tillräckligt ? Jag sov runt två igår hahah, hade tänkt sov tolv typ, men sen såg jag att de skulle visa the hot chick så var tvungen att kolla :p.


You, me and dupree

Hadetänkt gå och kolla på you me and dupree men orkar inte gå upp från datorn :P.
Ska nog kolla på Lois&clark istället. Sista avsnittet på min dvdskiva, snyft.

Hejdå :D

Bella (twilight)

miiin teckning(inte färdig)


den riktiga



Fattar inte varför min teckning ser ut så, för den liknar fakiskt bella litegrann.
Men är inte helt klar än har håret  och annat.

HAHAH högra ögat ser helt sne ut... asså min teckning liknar ju bella! skitmobil

Hellu

Hej igen!
har inte haft  ngt att skriva om så jag sket i att uppa.
Åt nyss middag och innan kollade jag och syrran på gossip girl. Men orkade inte kolla ordentligt hahah.
Ska rita vidare på en bild. Hade lite tråkigt innan, så jag började rita en bild på bella i twilight. Har inte sett filmen, eller läst boken, men mina kompisar håller på och tjatar om hur bra den är, så jag har också blivit lite så :p. Ska nog läsa boken om jag orkar hahahhaha :p.

See you later, alligator

Mon année deux mille huit 2008

1.Nämn tre saker du aldrig kommer glömma med året som gått.
Antwerpen, Bryssel och klassresan upp i norr.

2. Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
hhaha ingen aniiiing

3. Vilka länder besökte du?
Belgien, Frankrike och Tyskland och Danmark som vi åkte förbi. ( vi åkte bil)

4. Vilket datum från 2008 kommer du minnas, och varför?
haha suger på datorn, men kommer ihåg varje sommar typ, de är alltid roligast.

5. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Deep at night

6. Blev du kär under 2008?
aa typ i en vecka...

7. Vad gjorde du på din födelsedag?
letade efter prao i fint väder xD

8. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
inget jag kommer på nu iaf

9. Vilka nya personer är du glad över att ha lärt känna under året?
har inte lärt känna så många nya i år, men fått bättre kontakt med jag känner

10. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga, skulle ändå inte följa de

11. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
en lika rolig sommar

12. Vad var din största framgång 2008?
mitt betyg kanske

13. Största misstaget?
hmm...

14. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, hade värsta hostan som var jätteäcklig i över en månad.. fast från oktober till november

15. Vad spenderade du mest pengar på?
skräpmat+godis

16. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mycket :D

17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hmm... varje år blir bättre, så gladare

18. Vad önskar du att du gjort mer?
gjort mer grejer

19. Vad önskar du att du gjort mindre?
inget

20. Hur tillbringade du julen?
Med Marre på stan hahhaha

21. Vem saknade du?
Två speciella personer som gick bort för två-tre år sen...

Söndag

Hej hej hej

Jag känner mig så trött.. sov 9 timmar eller lite mindre, men är så trött. Fattar inte varför, eller jo.. hahah har ju sovit fyra-fem senaste tiden och vaknat runt tio och sånt såå jag gissar att jag det är payback från kroppen.

Har inga planer för idag, får se vad som kommer upp under dagen, men det är såå kallt ute. man orkar inte gå ut..

Nu ska jag "hjälpa" syrran med att göra våfflor :)

Lois Lane

Ska kolla på Lois&clark nuuuuu, innan American Gigolo börjar på trean(sjukt rooolig film)

yää

har lyssnat på för mycket electro/house/techno nu. Börjas kännas tröttsamt :p

Electro music

Klaas - the way(at night mix)

Sis'

 Juste igår kom syrran hem från Looooondon :D. Kan visa er vad jag fick later.


Lördag

Heeeeeeeeeeeeej!
Vaknade runt tio idag, haha det är så bra tv på morgonen och så tänkte jag att det är lika bra att vänja sig att vakna tidigt.
Börjar skolan på torsdag, sååååå onödigt, varför kunde inte vi fått ledigt till veckan därpå bara... men aja skönt att börja på mitten av en vecka än på början hahah.
Igår sov jag runt två tiden ungefär, ganska tidigt om man jämför med senaste tiden, då jag sovit runt fyra-fem.
Kollade på Xena!! Hahah me likey. Så bra serie.

hahaha jag är så efter...

....men GOTT NYTT ÅR!

har inte bloggat itvå dagar, men har inte haft tid helt enkelt :p.
Ska kolla på scrubs nu så återkommer senare.



RSS 2.0