There's something 'bout Friday..

Även om det är lov, och har varit det hela veckan, så blir man glad av att det är fredag :D!

guess who's back


Dukes of Hazzard



Bara jag som kollar :)

Den fina hååltimmen

Holla!

Har håltimme just nu, men ska börja lite tidigare, så att jag kan gå hem kvart över tre ellertidigare istället, yeaaaaaay.

Vill bara tipsa om en låt ofc hahaha :P

Remember?


Salut mes amis

Holla!

Idag gick dagen i rapid speed som vanligt, så nothing special. Hade skridskor idag, och det var inte lite kallt asså hahah. Hade på mig tunna strumpor SEDAN tjocka över och frös som jag vet inte vad. Det finns en inomhus skridskohall, men nej vi måste åka ute... + att det var prov. Men aja, gillar att åka skridskor ändå :P

Annars så har jag träning snart, kl 6

Tour de France



Denna låt är så härlig!
Tänker på sommaren D!

It's Tuesday!

Hej!

Har håltimme just nu, har dne varje vecka.. den är så irriterande! Tycker om håltimmar, men denna är överdriven ( 3-4 timmar) OCH sedan en lektion till halv fem! Överdrivet.. man kunde ha slutat tidigare istället...

Annars så gör jag inget speciellt. Hoppas ni har en bra :D

Sunday

Hej!
Kände inte för att skriva ett inlägg på morgonen , så skippad det :P.
Aja, annars har jag typ bara sytt en kjol. Blev faktiskt ganska fin och lite lite originell.
Jag tycker om söndagar, det behövs en faktiskt vilodag  i veckan ! :D
Annars håller jag på och drömmer om Västindien och Thailand.. Det är så fint!
          

Västindien
                                                                                         Thailand

Don't push me 'cause I'm close to the edge


Long time no see

Hej!
Vet att jag inte skrivit på år och dar, men ja, har inte haft lust + ingen dator. Min dator blev cp (inte mitt fel denna gång yeaay!)
så pallade inte bry mig..
Annars har jag inte gjort så mycket. Tiden har gått i normal fart för första gången, men blev förvånad när jag såg att klockan var tolv, haha trodde det var tio :p

Har inte mycket mer att säga men.. här får ni en låt ni kan lyssna på medans!


Btw, det tar lite tid innan låten börjar.

RSS 2.0