Hey Baby


Hey Baby


Toblerone


Bild
Finns det ngn godare choklad än denna?


Put your legs up


18:44

Hellooooo!

Igår skrev jag över hos min kompis, orkade inte blogga då. Vi sov jättetidigt, överdrivet tidigt, kl 23 !!!!!!!
Vaknade sedan tjugo över sju (!). Men men... Dagen har iaf varit jäääätte lång för mig känns det som..
Anyways, har inget spec. att berätta så...

15:22

Oj, sent för att vara första inlägg för dagen :p. Hade tänkt skriva redan på morgonen men hann inte.
Idag var jag i Kista och stan. Först gick vi till Kista ( med mina kompisar), vi hittade inte vad vi letade efter så vi åkte vidare till stan. Jag letade efter ett par byxor som satt jättebra på mig :). H&M Divided har sjukt fina kläder. Det bästa är ju att det är rea också :D. Köpte mina byxor 80 kr!!!

Nu gör jag ingenting, sitter bara här vid datorn. Jag är fortfarande sjuk och har varit det i snart en vecka eller en hel vecka.
Nu måste jag rusa, måste gå på toa :p.

Shit!

Hej!!

Senast jag skrev på bloggen var för 1 månad och två veckor sedan... Jag var då en bra bloggare ;p.
Anyways, inget speciellt som hänt.
Skolan rullar på som vanligt, och allt annat också. Nu är det höstlov också så det är ju också skönt :D.
Men... jag är sjuk... Håller på och hostar var femte sekund ungefär, inte så roligt.
Aja ska försöka att vara lite aktiv nu då :)

C ya!

RSS 2.0