Imorrn

Imorrn reser jag :D! Tiden går hur sakta som helst.. Hursomhelst så har jag laddat med godis, chips och sånt, man måste ha något att tugga på under hela resan :p. Har packat annat också som böcker, mp3(4?):n, häfte och sånt :p. Måste kunna sysselsätta mig heela tiden. Kommer nog sova mycket också :P.
Jag kommer att resa till både Frankrike och Belgien, städerna Paris och Bryssel. Jag kommer att vara två veckor i Paris och två veckor i Bryssel. De har jättegoda våfflor i Bryssel :p.

Känner mig verkligen hyperaktiv, finns för mycket socker i glassen jag åt kanske :p.

Ha en bra sommar ! :D

Kate

Ny favorit låt kanske ? :P

                                                       Kate Ryan - Ella Elle L'a


.

Två dagar kvar, sen drar jag :D.

Bild

Har inte så mycket att göra, så jag ritade en bild i paint. Inte så bra, men det gör inget :).

Huvudet blev lite kantigt där uppe, och är ganska lite hår där, men men.. :p

Sista..

.. inlägget för tillfället. Kommer inte kunan blogga, och kommer förmodligen göra annat roligt, så. Ha en trevlig sommar :D

Torsdags Dagens Fråga

Eftersom att jag inte skrev en igår, så skriver jag en nu istället.

Vilken serie är din favoritserie?
Min är "Dark Angel"


(Bild från Google)


Fredag

Ojsan! två dagar sen sist jag bloggade. Men det har inte hänt något speciellt, förutom att jag åkt in till stan med skolan.. Idag var min sista dag :D! Dock inte för de andra, jag ska ju resa om 2 dagar!

Dagens fråga

Vad är din/dina favoritord?(såna som du säger ofta)
Jag säger alltid; Vem, var, hur eller när, var, hur ;p

Onsdag

Hej! Jag är trött, och känner mig lat just nu.. orkar inte göra något, förutom att sitta vid datorn.
Idag så åkte vi in till stan, och tittade på en film. Och den var riktig bra! Kanske lite grym, men ändå bra! Den får absolut en femma, i en skala från ett till fem! Filmen hette "Flyga drake". Jag tyckte att filmtiteln lät ganska tråkig, och trodde att filmen skulle vara tråkig, men men.. Den är värd att se!
Det känns tungt i huvudet. Tror nog att jag ska ta det lugnt nu. Hej då!

Trött?

Jag är inte dirket sömnig, men trött är jag for sure. Orkar inte göra något. Tittar förmodligen på seinfeld och scrubs och sedan blir det att sova!
Godnatt

Dagens

Dagens fråga finns två inlägg ner :), dela med er av era tankar!

Glass

Kommer ni ihåg denna glass?  Den var min favoritglass, förut.

Dagens fråga

Vilken är din favoritglass?
Min tror jag nog är calippo, den passar till alla tillfällen.


Tisdag

Hej! Jag är på gott humör idag :). Jag ser på statistiken( så svååårt att uttala ordet!) och märker att jag har ett par trogna läsare :D. Man blir ju glad av det :p.
Hursomhelst, så var jag i skolan idag igen. Vi var på ett museum, eller det kan man nog inte kalla det, och det hette "Forum för levand historia". Ganska intressant, speciellt då de mer fokuserar på åskådare på olika grymma tillfällen. Imorgon ska vi gå och se på bio, kommer dock inte ihåg vad filmen heter :p.
Om ett litet tag kommer en dagens fråga, måste bara komma på en! :p

6 dagar kvar..

Om 6 dagar åker jag(förmodligen) till Frankrike och Belgien. Städerna jag besöker är Paris(, kanske ngn stad i väst) och Bryssel. Jag läääängtar! Vill bara åka härifrån, även om jag dock är i Paris varje år :P.
Men 6 dagar, och imorgon 5! :D

Dagens fråga

Vilken är din favorit låt?
Min favorit låt är Kate Ryan - Libertine, den är såå bra!


Ork..?

Hej!
Jag är trött, inte så att jag vill sova, men jag orkar inte göra något.. Kom nyss hem från träningen, blev inte en hård träning, så det är ganska konstigt att jag är trött, men men..
Kommer skriva en dagens fråga snart, måste bara komma på någon.

Imorgon...

... börjar skolan igen för min del. Jag ångrar nästan att jag gick med... orkar inte vakna halv åtta. Aja , får försöka, vi hörs mer imon, runt tre-fyra tiden eller 8. Hej då & God natt!

Dagens fråga

Vilken dag är din favorit dag?
Min är fredag :)

Update

Hej! Kom hem ganska sent igår, orkade inte uppdatera. Idag så hände en annan grej, så jag åkte iväg. Men jag blev så glaaaaad när jag logagde in idag! För att få många besökare , måste jag alltid kommentera andras bloggar. Men idag, när jag tittade på statistiken såg jag att jag hade fått 167 besökare igår!!!!? Och jag hade inte kommenterat så mycket. Och idag, kommenterade jag ingens, och fick 46!! Är sååååå glad :D!! Tack!! :D

Dagens fråga

Vilken är din favorit film?
Jag har tre stycken favorit filmer; Shallow Hal, Honey och Skruva den som Beckham.
Men den som är min absoluta favorit är nog Honey, kan titta på den om och om igen!


Borta

Hej! Jag kommer inte att vara hemma på hela dagen ( jag och min familj ska åka till min familjs vänner), så kommer inte att bli mycket bloggande för min del. Ha en trevlig lördag!

Matchen

Haha, jag kan höra från min balkong jäääääääätttemånga glädjerop över att Turkiet vann. Så roligt att höra på ropen!

Midsommar

Det verkar som om alla bloggare åker ut till sin stuga, är jag den enda bloggaren som inte har åkt upp till en sommarstuga?

Dagens fråga

Vad är ditt favoritgodis? Mina är lakrits och choklad.

(Bilder: Google)

Hello

Funderar på att börja med "dagens fråga":p. Kommer nog komma upp en snart, bara jag kommer på en fråga :P.

Vädret

Hej! Jättefint väder ute :). Det här är en dag då man verkligen inte ska sitta inomhus.
Hej då!

Fredag

Hej! Midsommarafton idag ju! Men jag ska inte göra något speciellt, bara gå ut med kompisar och så. Vi firar inte midsommar, så det är en helt vanlig dag för oss. Hoppas ni får en trevlig midsommar :).

MTV

Brukar ni också titta på The hills och Life of Ryan? Jag är helt fast i de !! :

Banan

Det är verkligen svårt att skala(?) en banan!

Torsdag

God morgon!  Vet inte vad jag ska skriva om :p. Ska gå och se "nannyn ser dig!" snart(TV4). Ska försöka komma på något att skriva senare, ska gå och titta på tv, hej då!

Jaha

Sverige förlorade. 2-0. Bättre lycka nästa år, kanske ?

Matchen!

2-0?! Kom igen nu Sverige!!

Matchen

Det går dåligt för Sverige, 1-0 till Ryssland ju! Nu tror jag faktiskt inte att Sverige kommer vinna, blir förmodligen 2-1 till Ryssland eller något liknande..

Mätt

Hej! Åt nyss middag.. mums :p. Åt färskpotatis, grönsaker och kyckling. Jättegott :). Hahahah jag har märkt att jag vid varje inlägg skriver "nu måste jag dra" eller något i den stilen :p. Förresten, ska ni tittta på matchen(Sverige - Ryssland)? Jag tror att Sverige kommer vinna, men man vet aldrig.
Nu ska jag fortsätta att läsa bloggar, hej då!

Onsdag

Hej! Vaknade kl. 12, och det känns som att halva dagen har gått åt spillo.. Hatar att vakna så sent :p, kl 10 är tillräckligt.
Mina planer idag är att gå och träna och kanske kanske gå och titta på Sveriges match i Kungsträdgården, men vi får se.
Nej, nu måste jag dra, hej då!

En lista

Favorit...
...låt? haha väldigt svårt :p.. Kate ryan - Libertine coh Safri duo - Played-A-Live
...film? Shallow Hal ( min stora kärlek på svenska)
...djur? Katt :)
...klädstil? Jeans&tröja :p
...klädaffär? har ingen riktig favorit, men kanske H&M
...skådespelare? Jessica Alba
...färg? svart eller rosa
...mat? haha svårt att säga :p, tycker om så mycket!
...blomma? vet inte :p
...land? Marocko
...bok? (o)planerat bröllop av Bali Rai

Pizza

Håller på och bakar, lagar (eller hur man säger) pizza :p. Det kommer ta lite tid, och så har man ju just börjat.

Bild: Google

Godis

Hej! Jag var ute, och har därför inte kunnat uppdatera.  Åt nyss godis och åt för många godisar på samma gång, känner mig äcklad :p, får äcklig eftersmak.. Aja ska titta på "Vänner" nu, hörs sen!

Tisdag

God morgon! Vaknade för en timme sen, och har tittat på tv under tiden :p. Måste erkänna att "nannyn ser dig!" (TV4) är ganska bra :p. Aja, ska titta vidare nu, skriver senare. Hej då!

Träning

Jag hade träning förut, därav den dåliga uppdateringen :p. Kom hem för 40 min sen, och åt middag.  Uppdaterar mer sen, hej då!

Lunch

Åt nudlar till lunch igen :p. Men denna smak är såå god :p. Måste börja variera min lunch dock haha.

Skor

Jag tycker väldigt mycket om skor, och för mig är det faktiskt roligare att shoppa skor än kläder!:p.
Här är ett par fina från dinsko.  Jag tycker om tygskor :p. Ballerina/tygsko. 199 kr

Kommentarer

Kommentera gärna, ni som besöker bloggen :).

Bloggen

Har hållit på och tänkt vilket sorts tema bloggen ska ha.. Jag vill inte ha en modeblogg, är inte så insatt i det. Min blogg ska vara en personlig blogg, vad som skrivs ska handla om vad jag tänker(eller ?). Men ibland kan det komma upp någon bild på något som jag tycker är fint :).

Nudlar

Nudlar är en av få saker som jag kan laga. Det är så gott! Skulle kunna leva på det :P. Håller på och äter det nu.

Blogg

Jag vaknade ganska tidigt idag, men hann inte blogga. Ville bara skriva ett snabbt inlägg, måste gå och fixa (sen) lunch :p.
Men kommer skriva lite mer sen, om mig bloggen och mer!

Låt

Älskar den här sången, den är så avkopplande och får mig på bättre humör. =)

Min nya blogg :)

Hej! Jag läser väldigt många bloggar och tyckte att det var dags för mig att börja blogga :p. Jag hade en blogg innan dock, men det gick inte att komma in i den, så nu gör jag ett andra försök helt enkelt :).
I min blogg kommer jag att skriva vad jag känner för och så kommer det komma upp bilder på lite fina grejer kanske :p.
Nu måste jag dra, så jag skriver ett inlägg senare =).

RSS 2.0