200920092009200920092009200920092009

2009 imon då!
Om jag ska vara ärlig är det ingen big deal, men jag är bara negativ för tillfället i guess. Min nyår kommer nog inte vara så rolig, men det får lösa sig helt enkelt.
Jag hoppas att ni alla haft ett bra år :D

Yeaaay

Hittade kidulthood på youtube, see ya later!

buhu

Vill se kidulthood igen, så bra film!!!!

New Year

Nytt år, nya tag? Nää, varje år tror man att det ska bli annorlunda, men det händer ju inte. Eller kanske :p.
Nästa år slutar jag grundskolan och börjar i gymnasiet. Vad annars? Hmm... brorsan tar studenten.
Måste tänka på vilka skolor som ska vara på mina andra val, har redan bestämt mig för mitt första, och måste kämpa riktigt mycket för att nå det.

Annars så... haha finns inte mycket, kommer åka till marocko på sommaren och annars inget mer.
Shit! denna termin kommer flyga förbi som den förra. Det känns helt ofattbart om jag ska vara ärlig. Kommer sakna högstadiet... Men livet ändras hela tiden, right? :P, giiiii vilka bekymmer jag har. Börjar känna mig lite flummig, tror jag är hungrig. Ska leta efter vad som finns att äta.

HAHAHAH!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4089427.ab

hej

Hej!
Vaknade runt tolv idag, men vaknade nog tidigare men gick upp vid tolv. Jag åt en snabbfrukost sen gick vi till centrum för att hämta mitt id-kort. När jag fixade bankkortet kunde man fixa idkortet också så slog två flugor på en smäll hähä :p.
Annars har jag inga planer alls för idag, och det känns faktiskt lite skönt. Har åkt tunneln/bussen varje dag nu nästan hahah.
Tror nog jag ska kolla på lois&clark nu för real, ska bara kolla vad som visas på tv först :p.

Seinfeld instead

japp, blir seinfeld istället!! Fan så länge sen!!!!! har saknat den jäveln :p.
Det är en tradition att kolla på seinfeld varje lov, sover tidigt annars..( jaa jag är en mes, sover tio för att jag behöver all sömn jag kan få annars är jag som en zombie). Nu börjar det kännas mer som lov och blir överlycklig fo real.

Im so happy for no reason :D

Fuud

Hej!! kom från träningen för en halvtimme sen ungefär.. vi hade en sorts matgrej där vi åt :p. God mat ofc :)
Just nu gör jag inget, ska nog kolla på lois&clark, har fixat det. Får värsta nostalgierna av vissa serier! Hahah vilket betyder att jag får nostalgier från precis alla teveprogram de börjar visa igen från 90'soch 80's. Om de skulle visa Huset Fullt igen skulle jag nog glädjehoppa hähä.

Nu ska jag lyssna lite at music sen kolla på lois&clark eller tewe

KiDULTHOOD


BÄSTA FILMEN!! MÅSTE SES!!
Denna film såg jag igår och assåå... så jävla bra! bra skådespelare bra story bra allt!Rekommenderas starkt!

MÅNDAG

visst är detmåndag idag? aa det var det visst men aja :p. Mina kompisar sov över hos mig så orkade inte blogga, yep.
Annars bakade jag nyss moooooouuuuufiiiins(muffins :P). Fula som stryk är de, men vissa är riktigt goda och söta.

Denna låt ger mig också nostalgi. Det är ngt med melodin... Början( från ungefär0:18) påminner mig om när jag brukade se på amerikanska filmer i New Yorks förorter, och jag  tyckte att de var så häftiga hahah:p



Hej hej hej hej hej hej

hej!!
Åkte till vällingby idag igen för att spana in rean med kompisar. Köpte en fin klänning på ginatricot, letade efter den på nätet men den finns inte där så...
Åkte vidare till stan efter, tar jääääättelång tid från vällingby in till stan, men det går snabbt när man har sällskap :D.

Nu måste jag vika några plagg och lägga in i skåpet, morsan har hållit på och tjatat i jättelång tid på att jag ska städa. Jag håller med, för mitt rum är värsta bombnedslaget, speciellt nu när syrran inte är här. MEN, är så seeeeeg, orkar inte!!
Aja får göra det snabbt nu.....

Btw, har märkt att jag använder ordet aja för mcycket !! måste sluta :(

söndag

hej hej hej. Känner mig så slöö. Har datorn i sängenför att jag är så slöö och trög. Jag är inte trött, men aa.
Känner mig lite flummig så borde sluta skriva.

HEJ DÅ

Om jag firade jul...


Skulle jag ha velat få denna klänning i julklapp!!
Från: www.shoplaurenconrad.com

Ett tips lite snabbt

Just nu kör de reklamfritt och klubbmixer i NRJ:s webbradio, fett bra musik!!

HP 4

Någon mer än jag som såg Harry P? Om ni märkte det så var cedric han som är med i twilight också. Åhhhh!! vill se sexan :(. Varför var de tvungna att försena sexan..
Femman är den bästa av de alla hittills( filmerna).

Time to go, ska diska lite blöööö

nostalgisk och somrig


Come my lady

OMG!!!! PÅ NRJ SÅ SPELAR DE EN LÅT SOM ÄR SÅÅ GAMMAL!

Fan, det här är en "barndomslåt"!! Blir så glad, lite nostalgisk..

Crazytown - Butterfly

Spy Hard

Kollade nyss på Spy Hard, en action/komedifilm. De försökte härma James Bond, men istälelt var det en gammal man o.s.v. tv.nu gav den en etta, men det tycker inte jag :p. Jag älskar såna här konstiga c-filmer med okända skådespelare(förutom nicolette sheridan men innan hon blev känd)!! De känns så överdrivna och jag gillar det, det är bra skådespelat :p. 

Åhh, vill se Napoleon Dynamite igen(såg den på torsdag), den onödigaste men härligaste filmen ever.

Hello

Hej!
När jag vaknade idag åkte vi direkt till vällingby och kollade på deras rea. Deras Ginatricot var inte lika crowded, men det fanns folk där iaf. Man kunde kolla kläder i lugn och ro, var så skönt. Köpte en ljusbrun cardigan, den är så mjuuuuuk. Hariallafall köpt ngt från rean nu :p. Men asså rean suger!! Man ska vänta  tills efter nyår, det är då det är den värsta rean, så jag håller mig :).

öhm..?

Asså... jätteintressant artikel här liksom. Måste läsas, så korkat att jag skrattar ihjäl mig!

öhm..?

Asså... jätteintressant artikel här liksom. Måste läsas, så korkat att jag skrattar ihjäl mig!

höhö

glömde helt bort att jag hade en blogg, xD. Kom nyss på det,och bara oj! So here I am. Var på träning för någon timme sen, var helt tom i magen förutom lite buttercookie, hälsosam that's me. Var helt död... seriously, var som en zombie typ.

Hmm... finns inget att göra! Vill göra ngt kreativit fan, jag orkar inte fota med min skitmobil för att den är just... ja skit!
So what the hell am I going to do!!!!!!!!

Ses

HEJ!

Hej! Har inte uppat på typ två dagar nu hahah. Sov över hos en kompis två nätter,och hon bor ganska långt bort. Igår vaknade vi runt ett och hela dagen var bortkastad,kunde inte direkt åka hem, pendeln kom bara en gång i timmen(!), så jaa stannade kvar där. Tycker verkligen inte om att vakna ett på dagen, jag gissar väl att jag är en morgonmänniska fastän jag tycker om att sova lite sent på natten :p. hhaaha jag är konstig :p.

Nu ska jag äta lite, magen kurrar som bara den

Wicked


På högrasidan på där det står arkiv och bla bla, högst upp ska stå dagens låt, men den funkar inte I guess...

Ondsag(!)

va snabbt tiden går! Det känns som att jag nyss var på skolavslutningen..
Såå..brukar faktiskt ha julkänsla fastän jag inte firar det själv, men inte denna dag. Det är förmodligen för att det inte finns snö, inte ens slask! Hahah slask som brukar vara så hatad, skulle kännas mer juligt om slask fanns, men what to do.
Hmm, vad brukar era traditioner vara på julafton? Min är att inte kolla på kalle anka,så jag vet inte hur det övertjatade avsnittet är :p.

Merry Christmas ..?

Jaha, den tjugofjärde nu då. How do you feel? Jag firar inte jul.. så inget speciellt. Men jag brukar ändå vara så här yeay christmas :p. Men aja, hope you enjoy it.

Blöö, är inte sömnig faktiskt... hatar såna här kvällar då jag kan vara uppe hur länge som helst och vara superpigg.. sen sover jag fyra timmar och fortsätter att vara pigg :p. aja .

Nu har jag inget mer att säga .bye bye

Blubb

Jag har tråkigt.

Food

Hihi, morsan hade med sig smörgåstårta så vi åt det också yeaaaaaaaaaay!! Haha aja åt tortilla(uttalas; tortija), inte tortillachips, utan en maträtt med ägg och pommefrites(spansk maträtt). HAahah låter som jätteäcklig blandning faktiskt, men det var gott :D.




G'day

Hello..Lite sent för att vara första inlägget, men har inte varit hemma helt enkelt.
Gick till stan idag igen, för att fixa skornaoch bla bla, sen kom jag hem och skulle hämta ut mitt id-kort och.... 90 personer var före mig!!! Så jag sket i det (klockan var ändå tre, banken stängs 4), gick hem igen och åkte till arlanda. Min syrra åkte till London idag.. vill också resa :(.
Aja, see y'all later, ska gå och spana in mina pommefrites :p

Okej...

Hmm.. var nog första och sista gången jag såg på weeds, sjuk serie :p

Tjenare

Hello, hur mås det :p?
OMG... hade skrivit en hyfsat lång text och självklart går allting bort... råkade radera det :(.
Aja får skriva senare igen, ska gå och kolla på weeds nu :)

Schrei


enda videon jag hittade :p

Monday

HELLO!! Förlåt att jag inte uppdaterade innan, men var inne i stan och köpte ett par boots från en wedinsaffär som ska stängas. Fanns inte mycket att välja på fastän det var fullt med skor (en våning). Det var mest bara "skräp", men de jag köpte var fina ^^. Hahah kände mig nästan tvungen att köpa något! Vissa skor kostade 25 spänn (!), men det var helt vanliga skor, men går förmodligen tillbaka dit igen.' :p.

Annars så kollade jag på Air Bud på fyran på morgonen... vilken nostalgi jag fick! Började gråten när ungen gråta och sånt. Den är en av mina favoritfilmer från när jag var runt fem :p.

Ses senare, träningen kallar snart :D

Damn!

Har börjat gilla forever med Chris Brown :(. Kom på mig själv med att sjunga låten... Damn it Nrj :p

N R J

Okey..har lyssnat på NRJ i mer än tre timmar nu.. och det enda de har spelat är; Chris Brown(with you), Jordin Sparks(tattoo) och destination unknown. Ibland kanske det kommer ngn skön mix på en låt, men I don't complain. Eller jo när det gäller C B Och J S men destination äger ;) . OJ! nu kom visst Leona Lewis..

7

7 inlägg har jag skrivit idag.. haha tjaa, har ju haft ganska tråkigt idag så blir inte förvånad. Eller kanske lite, för jag har alltid idetorka så... hehe. anyways , 8:e inlägget nu yeay ! Haha I'm so bored..

Chokohearts


Hittade denna fina chokladbild hahah :p.

wihoo...

Självklart ska dvd:n inte funka!!! haralltid sån jävla otur.. ville verkligen kolla på Lois&Clark :(.
Aja what to do.. Vill verkligen ha en kamera nu nu! det är så roligt att fota ju :p, äsch ska fota med min skitmobil. Får göra svartvit så att kvaliten blir bättre :D.

see ya later then..


Btw, jag har bluetooth på datorn, hur fixar man så att man kan skicka till datorn från mobilen bilder? Hjälp gärna till :D

här ska ka kollas...


I wish

öhh, önskar att jag hade en bra kamera/kameramobil vid detta tillfälle. Min mobils kamera suger rejält, och jag orkar inte köpa en kamera heller. Jag skulle förmodligen ta sämsta märket med dålig upplösning bara, men yeah yeah. Syrran sa att hon skulle köpa en kamera till mig fast till min födelsedag, men orkar inte vänta. får leta efter en bra helt enkelt! :p

Är denna bra? Kostar runt 900 spänn på elgiganten och har 7.1 megapixels...

What to do?

Det är så tråkigt.. finns verkligen inget att göra. Någon som har något tips :D?
Hmm... kanske borde försöka fixa en header...

See you later !

Adam Tensta - Dopeboy


Hello...

Länge sedan jag skrev :p. Har faktiskt inget speciellt att berätta, inget speciellt som hänt eller så, därför jag la bloggen under is :P.
Iaf, så har jag jullllllooooooooooooooooov!! :D fick på fredag,men betygen får jag om två veckor.. blööö.
aja hoppas jag får bra :). Kan inte förstå att jag bara har en termin kvar på skolan. Sen blir det gymnasium...

Hmm.. Annars har jag fått en egen bärbar dator. Pretty nice, men har ingen internetsladd för tillfället utan lånar syrrans sladd, men det där ska fixas vääldigt snart.

I'll be back när jag har något intressant att berätta :D

RSS 2.0